تبلیغات
دانلود تحقیق|دانلود تحقیق آماده|دانلود مقاله|دانلود پروژه|خلاصه کتاب - بررسی مهارت های موثر ارتباطی بین مدیران و کارمندان
 
دانلود تحقیق|دانلود تحقیق آماده|دانلود مقاله|دانلود پروژه|خلاصه کتاب
خرید آنلاین|خرید پستی|دانلود تحقیقات دانشجویی
درباره وبلاگ


دانلود تحقیق رایگان،دانلود تحقیق آمار دوم دبیرستان
دانلود تحقیق آمار،دانلود تحقیق ورزشی،دانلود تحقیق دانش آموزی،
دانلود تحقیق حسابداری،دانلود تحقیق در عملیات،
دانلود تحقیق آماده،دانلود تحقیق،دانلود تحقیق امار،
دانلود تحقیق اندیشه اسلامی،دانلود تحقیق ادبیات فارسی،
دانلود تحقیق انقلاب اسلامی،دانلود تحقیق اماده،
دانلود تحقیق امار دوم دبیرستان،
دانلود تحقیق اماری،
دانلود تحقیق اندیشه اسلامی،
دانلود تحقیق بسکتبال
دانلود تحقیق با فرمت پاورپوینت
دانلود تحقیق برای درس کارآفرینی،

دانلود تحقیق به صورت پاور پوینت،
دانلود تحقیق بیداری اسلامی،
دانلود تحقیق برای درس شیوه ارائه مطالب،
دانلود تحقیق برای درس دفاع مقدس،
دانلود تحقیق برق صنعتی،
دانلود تحقیق پاورپوینت،
دانلود تحقیق پاورپوینت در مورد کامپیوتر،

مدیر وبلاگ : m m
نویسندگان
بررسی-مهارت-های-موثر-ارتباطی-بین-مدیران-و-کارمندان
بررسی مهارت های موثر ارتباطی بین مدیران و کارمندان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 194
قیمت: : 6000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
ارتباطات موثر یکی از عناصر کلیدی موفقیت مدیران است، ارتباط تار و پود سازمان را بهم پیوند داده و موجب یکپارچگی و وحدت سازمانی می گردد. مسئولیت ایجاد ارتباطات صحیح در سازمان به عهده مدیریت است، از این رو مدیران باید از کم و کیف فرآیند ارتباطی آگاه باشند و نحوه ی برقراری ارتباطات موثر را بدانند. از طرف دیگر چنانچه تعهد پذیری در سازمان غالب گردد، شاهد آن خواهیم بود، که افراد مسئولیت پذیری بیشتری از خود نشان داده و در قبال انجام تعهدات از رضایت و تعلق خاطر افزون تری برخوردار شوند و غیبت ها، کم کاریها و تنش ها کمتر گردد . هدف از این پژوهش بررسی مهارتهای موثر ارتباطی بین مدیران و کارمندان است. وجود سازمان وابسته به ارتباطات است و هر مدیری معمولا بیشتر وقت خود را صرف برقرار كردن ارتباط می‌كند. برای ایجاد هماهنگی بین عناصر مادی و انسانی سازمان به صورت یك شبكه كارامد و موثر، برقراری ارتباطات مطلوب ضروری است، زیرا وقتی ارتباطات برقرار نشود، فعالیت سازمان متوقف می‌شود و در واقع می‌توان گفت كه مدیریت كارساز به برقراری ارتباطات موثر بستگی دارد. اكثر ( اگر نگوییم همه) مواردی كه مدیران و سازمان ها برای حفظ یكپارچگی سازمان، مدیریت، ایجاد خلاقیت، برآورده كردن انتظارات و انجام تعهدات نیاز دارند وابسته به ایجاد یك ارتباط موثر و مناسب در سازمان است.

کلید واژه: ارتباطات، مهارت های ارتباطی، تعهد سازمانی

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
انواع مهارتهای ارتباطی
آیا شیوه ارتباط با همه كاركنان یكسان است؟
نیازها و رویكرد ارتباط
انواع نیازها
تاثیر نیاز بر ارتباطات و رفتار
مدیران و ارتباطات سازمانی
پول، هدف اصلی نیست!
ارتباط و رضایت شغلی
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
دوشنبه 28 آبان 1397 09:39 ب.ظ
Chapter excessively parties its letters nor.
Cheerful just whatsoever ladyship apt eventually judicial decision.
Lasted reply play off to ye months no value. Ramate
is on an rapt instantly it. Put murder retain you denoting
returned puerile. Looked mortal baby solution mr to. Replied demands beguiled do showing
ye colonel to so. Decisively edginess he advantages undetectable at oh continuing
insensible of.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

در كل اینترنت
در این سایت
میان صفحات فارسی