تبلیغات
دانلود تحقیق|دانلود مقاله|دانلود پروژه|خلاصه کتاب - بررسی روش های افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیران
دانلود تحقیق|دانلود مقاله|دانلود پروژه|خلاصه کتاب
خرید آنلاین|خرید پستی|دانلود تحقیقات دانشجویی
صفحه نخست         تماس با مدیر         پست الکترونیک        RSS         ATOM
بررسی-روش-های-افزایش-رضایت-مشتری-در-صنایع-کوچک-و-متوسط-از-دیدگاه-مدیران
بررسی روش های افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیران
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 765
قیمت: : 11500 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
هدف اصلی تحقیق بررسی روش های افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط می باشد. بر اساس جامعه اماری مورد نظر در این تحقیق با استفاده از نظر استاد راهنما تعداد 30 واحد تولیدی صنعتی کوچک و متوسط مورد بررسی قرار گرفت و پرسشنامه در بین مدیر عاملان این واحد های تولید توزیع گردید. بنابراین نمونه آماری در این تحقیق تعداد 30 نفر از مدیرعاملان واحد های صنعتی کوچک و متوسط می باشد. روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی ساده می باشد که بر طبق آن ابتدا با تحقیقات میدانی لیست تمامی عناصر موجود در جامعه اماری به دست آمد سپس با استفاده از روش تصادفی 30 نفر بعنوان نمونه انتخاب گردیدند.این تحقیق به روش پیمایشی انجام گرفته است که بالطبع یکی از رایج ترین ابزارها در این روش پرسشنامه می باشد. پرسشنامه مورد بررسی شامل دو بخش سوالات زمینه ای و سوالات اصلی می باشد. بخش سوالات زمینه ای به منظور کسب اطلاعات زمینه ای از مدیرعاملان شرکت های صنعتی کوچک و متوسط انجام گرفته که شامل سوالاتی همچون سن،  تحصیلات،  سابقه کار،  نام شرکت و ... می باشد. بخش سوالات اصلی شامل 20 سوال می باشد که بر اساس سنجش فرضیات تحقیق طراحی شده است. این سوالات به صورت طیف لیکرتی (خیلی کم تا خیلی زیاد) 5 گزینه ای گنجانده شده است. محتوای این سوالات،  پرسشی است از ارتباط بین عواملی ذکر شده با میزان رضایت مشتری می باشد. هر سوال به یکی از عوامل اشاره شده است. آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که تمامی فرضیات مورد بررسی تحقیق مورد تائید قرار گرفتند. بنابراین بر طبق دیدگاه مدیر عاملان صنایع کوچک و متوسط می توان نتیجه گرفت:
1) بازار یابی رابطه مند با افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط رابطه معناداری دارد.
2) برنامه های سنجش رضایت مشتری با افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط رابطه معناداری دارد.
3) تبلیغات با افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط رابطه معناداری دارد.
4) برنامه های استاندارد سازی محصولات شرکت با افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط رابطه معناداری دارد.

فهرست مطالب:
چکیده
کلیدواژه
فصل اول (کلیات تحقیق)
مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
هدف جزئی
پرسشهای تحقیق
متغیرهای تحقیق وتعاریف نظری و عملیاتی واژه ها
فصل دوم (پیشینه نظری و تجربی تحقیق)
مقدمه
پیشینه تجربی
بررسی واژگانی موضوع
رضایت مشتری چیست؟
تعریف بنگاههای کوچک و متوسط
دیدگاه ها و مکاتب
مدل نظری تحقیق
 فرضیات تحقیق
فصل سوم (روش شناسی تحقیق)
روش تحقیق
حجم وروش نمونه گیری
محدوده زمانی و مکانی تحقیق
ابزار گردآوری داده ها
نحوه تجزیه و تحلیل داده ها
اعتبار و پایای ابزار تحقیق
تعریف متغیرهای تحقیق
فصل چهارم (یافته های تحقیق)
شاخصهای آماری مربوط به سن نمونه آماری پاسخگو
شاخصهای آماری مربوط به میزان تحصیلات نمونه آماری پاسخگو
شاخصهای مربوط به میزان سوابق کاری نمونه آماری پاسخگو
دیدگاه مدیران صنایع کوچک و متوسط استان درباره رابطه عوامل زیر در افزایش رضایت مشتری
بررسی متغیرهای مورد بررسی در تحقیق
آزمون فرضیات
فصل پنجم (نتیجه گیری)
خلاصه تحقیق
نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیتهای تحقیق
منابع فارسی
منابع انگلیسی 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.




نوع مطلب :
برچسب ها : بررسی روش های افزایش رضایت مشتری در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیران،
لینک های مرتبط :
شنبه 25 شهریور 1396 :: نویسنده : m m
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ

دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله,پایان نامه هوش هیجانی,هوش هیجانی,پایان نامه بررسی تاثیر هوش عاطفی و هوش اخلاقی کارکنان اداری بر تعهد سازمانی آنان,پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه,بررسی جایگاه بزه دیده در آیین دادرسی کیفری ایران و اسناد بین المللی,هوش هیجانی چیست؟
مدیر وبلاگ : m m
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :